PDA

View Full Version : Pentaho BI Server Italian language files

sramazzina
02-01-2010, 07:35 PM
I have an interesting news for all the italian friends. I completed:

1. the italian language files for Mantle GWT Client. The files were already submitted to Pentaho JIRA hoping they will be incorporated in the next release of the product.
2. the italian language file for JPivot toolbar. This was a minor effort because it is a very little file so it takes really a few minutes to be completed. This language file has been already committed by myself on JPivot cvs trunk.

You can read the complete installation instructions on my blog at the following url (http://ramathoughts.blogspot.com/2010/02/pentaho-bi-server-italian-translations.html). Translations for PAC and Ad-Hoc web reporting will follow very shortly

Sergio

cenzo
02-18-2010, 10:58 AM
Prima di tutto grazie per la traduzione per la toolbar di jpivot, seguendo il tuo esempio, ho tradotto anche altre parti, non sono sicuro che sia tutto, comunque allego il file e spero che sia utile a qualcuno.
Il file รจ un archivio con tutta la struttura delle cartelle, partendo da WEB-INF.
Non garantisco sulla correttezza delle traduzioni ne della struttura delle cartelle :D .

Ato
02-28-2010, 08:29 AM
Mi unisco ai ringraziamenti a Sergio. Ne approfitto per offrire aiuto per eventuali traduzioni. Da alcuni mesi uso Pentaho e mi piacerebbe contribuire in qualche modo.

//andrea